Klik disini

Wednesday, August 11, 2010

Selamat Berpuasa Kepada Semua

Salam..

Ini entry pertama ku. Saja nak gak ada blog sebab anakku mendorong. Dan  hari ni juga hari pertama umat Islam berpuasa. Rasa gembira kerana anak2ku semua berada bersama, kecuali anak sulungku yang jauh di perantauan, di Penang, kerana bertugas. 

Aku dah mula mengintai ke dapur apa lah menu untuk hari ini, Rasa macam nk masak ikan tenggiri masak lemak cili api bersama pucuk ubi. Menu ini adalah kegemaran suamiku. Lauk ini sedap dimakan bersama nasi atau pun roti.... Nak resepi bolehlah request... :)

Ok lah nak ke dapur.. Bye.

16 comments:

hakimfaridzul said...

wah~

anak beranak dah ada blog~

bagus2!

^_^

Esah Anang said...

@hakimfaridzul

yelah aunty nk blajar je

ferra said...

hehe.. ni mesti anak makcik yg tolong2 bagi kmas blog kan :) k welkem macik

eykameow said...

xpe, leh buat duit sambilan aunty! hehe happy blogging... kalau leh update la resepi2 ehh :) hehe nk belaja masak cara org johor.. :P

Nur Hawa Mohd Zin said...

bagusnye lah...hehehehe....selamat berpuasa ye

LORD ZARA 札拉 said...

Pergh.

Makcik dah ada blog.

:)

kk said...

selamat berpuasa jugak aunty ;)

.s.o.f.i.a. said...

sweet nya..... ada blog anak beranak...... welcome to the blog world aunty!!!!

iQaChumel said...

eh..kak intan sgt baik hati.
huhu..x kedekut utk buat blog mak nya.
sy sgt obses dgn jururawat la.hee
selamat berpuasa aunty :)

Esah Anang said...

@ferraialah ferra anak mkcik intan yang byk bantu mkchik, thanks ferra sbb comment blog mkchik.

Esah Anang said...

@eykameowthanks eykameow..bole klau nak resepi masakan cara johor.

Esah Anang said...

@Nur Hawa Mohd ZinHawa!...mis u so much...nk uat camne ... Hawa tgh practikal ya..take care, hawa mcam anak mkchik gak. Salam utk semua . bye

Esah Anang said...

@.s.o.f.i.a.sofia nice name...yalah saja nk blajar sket2...

Esah Anang said...

@kkkk hai...selamat berpuasa n berbelanja berhemah sempena Hari Raya nanti. Bye

Nur Hawa Mohd Zin said...

ha'ah mak cik...hehe..sape yg practical? yop ek?

✿✿ Y-A-N-N ✿✿ said...

bestnye. anak beranak punya blog yg best. :)