Klik disini

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya... Mohon kemaafan kepada semua

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya maaf zahir. Persiapan hari raya telah pun terlaksana. Penat rasa...tapi berbaloi, x pe setahun sekalikan...kita kena adakan suasana, Suasana itu sangat penting untuk dibuat kenangan dimasa-masa mendatang, supaya anak-anak faham dan dapat menghargai setiap kenangan yang aku tinggalkan jejaknya.

Keluarga tersayang.

Hari Raya pertama...abang-abangku datang menziarahi ibuku yang uzur - ibu merasa sangat2 gembira, senyuman terukir, aku gembira... Aku mempunyai enam orang adek beradek, mempunyai lima orang abang dan aku anak bungsu dan hanya aku seorang perempuan dalam keluargaku. Dalam adek beradek...abangku yang kedua telah kembali keRahmahtulAllah pada empat tahun yang lalu, mudah2an Allah mencucuri rahmat, keatas rohnya...inshaAllah. Kenangan bersama-sama abang-abangku sangat menyentuh...

Tak tahulah kenapa tiba-tiba hati ini jadi begini...tapi aku bersyukur sangat sebab suamiku, anak-anakku - Intan Nurlemsha, Intan Nurulfateha, Muhammad Adib, Muhamad Afiq dan Yang paling kami semua sayangi Intan Nurbatrishya dan ibuku Ramlah bt Abdullah selalu menjadi payung kehidupanku. alhamdullilah.

Hari Raya Hari Yang Mulia...bermaafan kita bersama.

4 comments:

Call me, Eyka said...

hehe happy family! slmt hari raya cik :) nnti sy nak beraya dkat umah boleh? hehe :P

Anonymous said...

:) ~ Sis Intan sangat cantik dalam ni..

Esah Anang said...

@eykameow Selamat Hari Raya...datang2...tq.

Esah Anang said...

@Mish Oura.. Sis yg mana...adek ke kakak, dua2 nama intan