Klik disini

Monday, September 20, 2010

Petang Isnin yang sunyi...

Assalamulaikum...

Sunyi betul hari ini, x tahulah kenapa, mungkin kerana anakku Intan Nurlemsha dan Intan Nurulfateha, masing2 telah pulang ke Penang dan ke Melaka. Bertambah rasa x best lg sangat sbb tak dapat buka blog. anak kesayanganku, x tahulah kenapa tiba-tiba jadi mcm tu. X pelah aku berehat je kat umah arini...x keje - sbb...

Ada beberapakali anakku Intan Nurlemsha cal n cal n cal...aku tetap dengan keputusan mendoakan yang terbaek2 untuk anak2ku. Untuk A.Firs - selamat menjalani interview mudah2an berjaya, mama pun turut gembira.

Salam untuk semua...

6 comments:

intanurulfateha said...

rindu mama
minggu ni angah balik k :")

Intan Nurlemsha said...

mama, name panggilan apiz bukan Afirs..aduila hahahaha panggil hafiz jek hehehe

Esah Anang said...

@intanurulfatehaK blek tiap2 minggu ye!

Esah Anang said...

@Intan Nurlemsha oh ye hafiz, kekadang confuse lak

ady azman said...

Tajk sangka Cik Esah pon ada blog! hehehe...ni Meme la..selamat berblog, usah berduka lara k...kim salam kat Cik Baharom..

ady azman said...

Assalamualaikum, x sangka Cik Esah ada blog! Jgn sedey2 k...kang balik ler intan berdua+Hafiz tuh...eway, ni Meme la..Kim salam kat Dek Cha n Cik Baharom k..