Klik disini

Monday, August 29, 2011

Aku - diTahun Pertama berhariraya tanpa * mama*

Assalamulaikum...Sedih maseh lagi terasa dibenak jiwa, nampak gembira, didalam...hanya Allah saja yang mengetahuinya. Dimasa yang lalu banyak kenangan indah bersama mak, kini hanya tinggal kenangan...yang tak boleh diluput didalam ingatan. Ini HariRaya yang pertama aku beraya tanpa mak...mak yang banyak menceriakan suasana, mak yg suka makan kueh ros, rempeyek, tumpi...aku tak boleh nak buat...lgsung...sedih, Ni anak2ku sibuk membuat kueh dan telah selesai menganyam ketupat...kekadang aku duduk terfikir...sampai bila harus aku jadi begini...

Pada anak2 yang maseh punya ibu - maafkan segala kesalahan ibu dan doakanlah pada kesejahteraan ibu selalu...hanya doa anak yang dapat menolong ibu...Aamiin.

No comments: